Veebipoe müügitingimused
Veebipoe TAPEET.EE omanik on OÜ Hansasell (registrikood 10962450), asukohaga Pärnu mnt 66, Tallinn.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Tingimused kehtivad kaupade ostmisel veebipoest TAPEET.EE.
Kõik hinnad on eurodes ning sisaldavad käibemaksu. Hinnale lisandub kauba kohaletoimetamise tasu vastavalt ostja asukohale ja valitud tarnemeetodile.
Tooteinfo on esitatud tootelehel.
Tellimuse vormistamine ja maksmine
Valige soovitud tooted ostukorvi ja sisestage nõutud andmed. Seejärel valige kohaletoimetamise viis ja sobiv maksekanal.
Tellimuse eest saab tasuda järgmiste makseviisidega:
- OPay (pangalingid)
- Stripe (krediit- ja deebetkaardid)
- PayPal
Makse teostatakse turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs ostja makseandmetele.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest müüja kontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida (lõppenud toode vms põhjus), teavitatakse ostjat esimesel võimalusel ning ostusumma tagastatakse hiljemalt 14 päeva jooksul.
Kohaletoimetamine
Kaupu tarnitakse üle Euroopa.
Tarneviisid:
- Omniva pakiautomaat: Eesti, Läti, Leedu
- Itella SmartPost: Eesti, Soome
- DPD pakiautomaat ja kuller: Euroopa
- DHL kuller: Euroopa
- Kaubale on võimalik tulla ka salongi järgi
Saatmiskulu kuvatakse tellimuse vormistamisel.
Transporditasu arvestus:
Ühekordne transporditasu kehtib kuni 14 tapeedirullile; kuni 28 rullile kahekordne tasu; kuni 42 rullile kolmekordne tasu jne.
Tarneaeg sõltub tootest ja sihtriigist. Tavapärane tarneaeg on 1–6 nädalat alates makse laekumisest, täpsem info toodete juures. Tarneaja pikenemisest teavitatakse. Pikenemise korral on võimalik tellimus tühistada.
Taganemisõigus
Ostjal on õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Tagastamisele kuulub vaid kogu tellimus tervikuna. Taganemisõigus ei kohaldu juriidilistele isikutele.
Tapeedirull, mille pakend on avatud, tagastamisele ei kuulu. Tapeedi mustri ja värvitooniga tutvumiseks on Ostjal võimalus tellida eelnevalt A4-suuruses näidis.
Tagastussoovist tuleb teavitada e-posti teel info@tapeet.ee 14 päeva jooksul.
Kauba tagastuskulu kannab ostja, välja arvatud juhul, kui saadetud toode oli vale või defektiga.
Tagastatav kaup tuleb saata 14 päeva jooksul alates avalduse esitamisest.
Raha tagastatakse 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse saamisest. Müüjal on õigus oodata tagasimakse tegemisega kuni kauba tagastamiseni.
Kui ostja valib vale või defektiga toote tagastamiseks kallima tarneviisi kui tavapärane soodne variant, hüvitatakse vaid tavapärase tarne maksumus.
Müüjal on õigus lepingust taganeda, kui toote hind on süsteemivea tõttu märgitud oluliselt alla turuhinna.
Pretensiooni esitamine
Müüja vastutab kauba mittevastavuse eest kuni 2 aasta jooksul alates kauba üleandmisest. Esimese 6 kuu jooksul eeldatakse puuduse olemasolu üleandmise hetkel.
Puudusest tuleb teavitada 2 kuu jooksul selle avastamisest, e-posti teel info@tapeet.ee või telefonil +372 656 4603.
Müüja asendab puudusega kauba või tagastab ostusumma, kui asendamine ei ole võimalik.
Kaebustele vastatakse 15 päeva jooksul.
Isikuandmete töötlemine
Isikuandmeid kasutatakse tellimuse töötlemiseks ja kauba kohaletoimetamiseks. Andmeid edastatakse logistikapartneritele (Omniva, Itella SmartPost, DPD, DHL) ainult tellimuse täitmise eesmärgil.
Vaidluste lahendamine
Pretensioonid palume saata e-postile info@tapeet.ee või helistada +372 656 4603.
Lahkhelide korral on ostjal õigus pöörduda Tarbijavaidluste Komisjoni poole.
Euroopa Liidu veebipõhine vaidluste lahendamise platvorm: https://ec.europa.eu/odr